Oj..!

Dagarna går, bloggen förfaller..


Ja, det är fullt upp hela dagarna här.
Vi har börjat jobba efter semester, barnen börjat dagis/fritids/förskoleklass, saker ska hinnas med och tas reda på, planeringar inför kommande 30 årsfirande och klädnytardag görs, samtidigt som ett fungerande vardagsschema ska klicka med min allmer sjuka kropp.

Ja, jag skriver sjuka kropp, för den verkar inte vilja som jag längre.
Fick snällt besöka doktorn lite akut förra onsdagen, ligga med ekg och ta en massa prover, och sen snällt gå hem och vila (stränga order) och börja äta hjärtmedicin.
Min kropp börjar säga nej till allt jag säger ja till. Den pallar inte med stressen och tempot längre. Vilopulsen låg på 110 och ekg-remsan visade inte alltför fina toppar..

Nåja. Stressa ner. Vilket skämt.
3 barn gör vem som helst virrig.
Likaså ett jobb i total ostrukturerad form.


Nu är det nog dags för sängen.
Kram, ni som orkar..

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Tack, Ida <3

2010-08-27 @ 07:14:14
URL: http://ehmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0