Grannen..

Regnig och kall söndag, har det varit idag.
Men ändå en otroligt skön dag.

Tvättmaskinen har gått varm, barnen har lekt och middagen blev tacos - allas favorit.
 
Jag var iväg på bio ikväll, med en nära vän. Vi såg Beck - Levande begravd.
 

(klicka på bilden, så får du se en trailer från filmen)

Den var riktigt bra, överraskande skrämmande stundtals och den absolut roligaste. :) Jag älskar Gunvald Larsson och Grannens snabba och bitska repliker. Skrattade som en galning mellan gångerna jag kastades bakåt i stolen av skräck. Klart sevärd!

Nu ska jag ta en kopp varm choklad, min allra varmaste filt, tända några ljus och se på Bridget Jones dagbok, som går på tv´n ikväll. Skön avslappning inför en jobbig vecka som kommer.

Ha det bra, alla ni. Var rädda om er, och lyssna på era kroppar!

Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Jahaa, ja jag får nog göra de. Är så jävla less på att vara förkyld hela tiden!

2010-08-30 @ 13:37:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0