Vilken dag..!

En härlig dag har det varit idag.
Vid 14 tiden så kom vännen med sina barn, och Gudars! vad mysigt det var..♥

Vad lyckligt lottad man är, som har så fina vänner runt omkring sig.
Glömde nästan av min huvudvärk för en liten stund..;)


Har varit mycket märkligt trött de senaste dagarna.. Vet inte varför.
Det har ju inte varit direkt soligt, så mycket solljus har man ju inte fått.
Sömnen är bristfällig och barnen har haft full rulle på dagtid.



Så, kom med tips snälla, på hur jag ska bli pigg igen...!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Puss på dig gumman!!

Har bara ett piggtips, Blutsaft :-D

Kanske inte det godaste, men det enda som håller mig på benen!!!

2010-04-08 @ 20:38:16
URL: http://elpedesign.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja du, Elin.. Om Blutsaft hjälpte, så skulle jag ta det direkt. Detta har med sjukan att göra, tyvärr.. Det blir nog bra, så småningom..

2010-04-09 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0