Utvecklande..

Har bara myst omkring idag.
Barnen har varit ute och krattat i snålblåsten, jag och Ludde var inne och hängde en massa tvätt och eldade.


Vid ett kom farfar och var barnvakt en stund, så jag kunde åka ner på Melwins utvecklingssamtal.
Annika, Melwins "ansvarsfröken", har bara superlativ och goda ord att säga om den pojken.
Han är så mogen för sin ålder, empatisk, ansvarsfull, trygg, självmedveten, klok, duktig och klurig, en mkt populär lekkompis, fokuserad och ja, helt enkelt en superkille i allt han tar sig för att göra. Och för att inte glömma - go!! :)

Man känner bara lycka när någon berömmer ens barn så. Visst, han är inte felfri, det finns en massa bus och hyss i honom oxå, men han är ju trots allt bara ett barn. Men på dagis ser de aldrig att han gjort några fula saker mot någon, vilket jag är stolt över.


Snart stundar kvällsjobb. Hoppas på en snabb kväll, så jag får komma hem och kramas med mannen och sova.
Är galet trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0