Underbara helg..

...som snart är slut, varför kan man inte stoppa tiden..?!

Vi har haft det toppenmysigt hemma hos syrran, ätit gott, kollat på bra filmer, skruvat upp hyllor, shoppat, pratat, sovit, lekt osv..

Vi kom hem vid 18 idag, och då var huset tomt på folk, M var och hämtade de andra barnen, som fick sova hos mormor och morfar eftersom han var på svensexa.

Jag passade på att plantera mina penseér och kolla runt lite i alla rabatter, som fullkomligen börjar explodera med vårgrönskande små knoppar. Det verkar ha varit varmt här i helgen..:)
Sen byggde jag och W lego, och fikade lite.

Nu väntar vi bara in resten av familjen, sen blir det stort kramkalas och nattning av små trötta troll.


Jag är tacksam för de jag har i mitt liv, som finns där när jag behöver.♥
Nu kan det bara bli bättre.


Kram.

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Tack för att ni hälsade på! Det betyder enormt mycket! <3 <3 <3

2010-04-25 @ 20:32:13
URL: http://karinbg.blogg.se/
Postat av: Viktoria



Skönt att kunna åka iväg ibland.. det behöver man... kram

2010-04-25 @ 23:59:19
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0