Söndag, hela dagen..!

Och det bästa av allt, den följs av en måndag, som är röd!  Lediga en dag till tillsammans!

Idag har vi hunnit med en del..
På fm kom farfar på kaffebesök, kramade barnen och pratade. Sen sov liten, medan vi andra packade oss i ordning för att åka ut till mina föräldrar.
Där blev det grillning (årets första, kyckling, mums!) och för den som ville, lite sill, ägg, lax osv..
Min farmor var där oxå, och mina syskon, så vi var samlad trupp.. :)

Sen lämnade vi de stora barnen där, de fick sova över, och tog med liten in till stan och tvättade bilen.
Hrm... det var nog minst 7 månader sen sist..
Men nu är den så fin, så fin..
Sen for vi hem, jag åkte på en akututtryckning med födelsedagspaket, coh nu sitter vi och gör ingenting, bara lyssnar på litens andetag..♥

Ska kolla på Körslaget nu, som jag missade igår..
HOPPAS ALLA NI, HAFT EN FIN HELG..?!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Ebbas mamma

Nej jag litar verkligen inte på alla. Och jag vill inte att vissa av mina såkallade "svikare" (fd vänner) ska läsa min blogg längre. Det vill säga, dom som fanns där innan jag blev gravid, och försvann när jag blev gravid och nu är dom tillbaka igen.. sånt accepteras inte i mina ögon!! Då finns dom bara för att gulla med min lilla bebis och det är bara så falskt så det finns inte!!!



Men ingen fara, det är bara komma när det har lugnat ner sig för er och alla är samlad :)



"Snökramar" från oss säger jag då :), för nu jävlar snöar det, igen :(

2010-04-05 @ 16:25:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0