Solig söndag!

Idag har solen fyllt oss alla med livsglädje..

Eller, man kanske ska säga - den har bländat våra ögon, gett oss fräknar på näsan, 17 par leriga skor i hallen, ångest då man ser hur smutsiga fönster man har, barn som varit speedade till max och hjärnans trötta vinterceller börjar svälla och gro..

Har beställt lite fina kläder till vårens/sommarens alla bröllop och dop idag. :)
Varför ska det vara så svårt att få tag på en snygg klänning...?
Bara för att man är i en viss storlek, så ska väl inte behöva vara så svårt att kunna tillverka en klänning så ALLA kan ha den, från s 34-64.. el större om behövet nu finnes.

Det blev i allafall dessa två.
  

Med lite attiraljer och bling-bling så kan de bli riktigt fina. Hoppas jag, åtminstone.
De är från Cellbes. Förvånad över att hitta såna här klänningar i den katalogen.

Firade min hjärtevän idag, på hennes 30-årsdag. ♥
Hon blev väldans glad åt presenten som henns man och vi gått ihop för att köpa. En provdocka för att sy upp kläder på. Så nu vännen, förväntar jag mig att du startar eget snart och tar patent på alla dina fina saker.. Och specialsyr klänningar åt mig..;)
Fast då får vi nog vira in den där provdockan i några meter bubbelplast först, så du får bra mått att jobba med..:D

I morgon väntar kvällsjobb, och jag hoppas solen är med oss under dagen, så jag kan sitta i solstolen med kaffekoppen, medan barnen cyklar och liten sover...


Kommentarer
Postat av: Elin

Puss å tack för dockan!!!

Kolla min blogg får du se den på bild ;-)

2010-04-21 @ 21:01:57
URL: http://elpedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0