Penseér och kaffe..

Idag blir det en sån dag, då man bara går och väntar på att den ska ta slut.
Är så tokigt trött efter helgen.

Ska ge mig på att plantera mina penseér som jag köpte på handelsträdgården i helgen, och försöka få ut min bleka lekamen i solen, så den får fylla mig med lite energi.

I morgonkväll ska jag ha öppethus för MaryKay här hemma, så det behövs ju sannerligen städas, men, det har jag inte orkat tänka på än. Tvättmaskinen går för fullt, och barnen "hjälper till" att o-städa, väldigt bra!!


Nu är kaffet klart!

Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Ojdå, får säga till om de. Det är inte jag som gjort den :P Här får man minsann hjälp, snyggt blev de :)

2010-04-19 @ 16:01:03
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0