Mitt i veckan-lycka..!

Ja, jag är glad idag.
Glad, fast ohyggligt trött.

Fick äntligen vagnen såld idag. Jippie...! Plus i kassan på hur lång tid som helst.

Sen fick jag även min nya mobil idag (min gamla har tappat knappsatsen, just idag, och spräckt högtalaren..)


(Bilden är klickbar)


Jag och barnen har läst ny sagobok ikväll, duschat och 20.10, så sov de, ALLA TRE..! Det har nog inte hänt sen....nja, det är bra längesedan..

Nu laddar jag inför morgondagen. Jobb och dagis.
Sen vet man ju aldrig, kanske det händer något stort i morgon...?!

You never know...;)


Längtar till fredag kväll, då jag ska krypa in sissan varma armar och njuta av "ledighet" med bara ett barn en hel helg... LOVELY!

Ha det fint, alla ni tappra..♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill att du ska vara här NU så jag får kramas med dig! <3 <3 <3 älskade älskade syster.

2010-04-22 @ 16:52:33
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0