Men faan..

..jag har börjat sacka efter i mitt bloggande.

Kan ju ha att göra med min totala idé torka för tillfället, och stora sömnbrist.


Idag har jag hämtat hem barnen, som bakat muffins, ätit våfflor och var ute och cyklade då jag kom.. Det är så himla härligt att se dem njuta så, att se hur de trivs.. och att se hur glada mor och far är över att de har de bästa barnbarnen i världen..;)

Då vi kom hem, myste vi lite, sen slog faan till i mig, så nu -VIPS! - så råkade vardagsrummet få sig en "extreme makeover"..

Soffan fick gå från hörnsoffa till en tresits, och saker har bytt plats rätt rejält.. Bilder får komma då det är dagsljus, kameran vill inte göra sakerna rättvisa i detta snömörker..

Nu ska jag se Greys Anatomy och sen sova.. i morgon blir en låååång dag.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0