MaryKay och plättar..

Har hunnit med en del idag, bl.a "säckat", storhandlat, städat, tvättat och haft MaryKay visning nu ikväll.
Lunchen blev plättar, som barnen vräkte i sig..:)


Funderar mycket nu, tankarna går fram och tillbaka.
Vi får se hur det blir, om det blir och när det blir.. Framtiden får visa.



I morgon blir det kurs, och utvecklingssamtal för Ludde. :)




Jag ber om ursäkt för tråkiga, meningslösa inlägg nu, för mycket som pågår, för att jag ska kunna ge konkreta bloggar just nu..

Ha det fint, ni alla. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG blir då nyfiken, jag ;-)

Vad blir om blir när blir???

2010-04-21 @ 20:58:10
URL: http://elpedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0