Korta drag



Dagen har i sin korthet innefattat:

Väckning av trötta sjusovare
Dagislämning
Jobb
Medarbetarsamtal (positivt sådant)
Dagishämtning
Underhållning av trötta barn
Förberedelse av middag
Åka och jobba på Säcken utan att hinna äta själv
Borsta tänderna i bilen
Tandläkarbesök 18.45, flertalet pengar fattigare
Snusinköp åt mannen
prylhämtning åt mannen i J-dal
Hem och kasta sig i soffan och döa framför FB och blogg.se (kl är nu 22.38)

Är en liiiten aning trött nu.

Men, nya friska tag! I morgon har jag beställt solsken, det ska dammsugas och dammas runt lite, sen kommer vännen med tre barn på mysfika och grattar Ludde lite.. :)

 

Kram, fina ni...



Åh, jaa.. glömde en sak!!
Min "dorre" (hör du syrran, nu börjar du smittas)ringde idag, mina TSH nivåer är ÄNTLIGEN/redan på acceptabla nivåer. Från 10,4 till 5,9 som blev 5,0 och nu 0,9!
Kanske jag börjar funka igen snart.. Hoppas, hoppas, hoppas...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0