..keep shining...

Verkar ha kommit in i någon mega-super-seghets-trött-period igen..
Gäspar och är totalt omotiverad till allt.

Avundas folk som är ute och promenerar, som åker och fikar hos varandra, som pysslar på sida vid sida i sina trädgårdar.
Själv sitter jag, som fast i tuggummi och kommer ingenstans, mer än runt runt i min vilsna hjärna.

Önskar att någon orkade inspirera igång mig. Jag vill, men kommer inte så långt.
Jag vill vara social, men har glömt hur man gör, känns det som.


Som en smältande snöhög med men massa skitiga löv och smuts i känner jag mig.


Ska försöka ladda inför kvällsjobb nu med en hårtoning och lite mys med barnen. Sen sol medan liten sover.
Tanka, tanka, tanka...

Dubbelslag och oregelbundet ♥ idag, må det vända snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0