I´m in looove..!

Jag fick hem min nya parfym idag.


        Chiffon, Oriflame


Den luktar sagolikt!
Mmm, rent, fräscht, lite nytvättat och nyvädrat blandat med aningens vanilj och solvarm tvätt..

Kan inte annat än såga att jag är kär! :)

Annars gillar jag ju mina andra parfymer med, måste ju variera sig lite... ;)
 
   
Paris Hilton "Heiress" * Escada "Ocean Lounge" * Emporio Armani "She" * Britney Spears "Midnight Fantasy"


En parfym som jag längtar och suktar efter är Clean! Men jag vet inte riktigt vilken av dem jag ska välja, de luktar så fantastiskt gott allihopa.
Det ska jag fundera på tills nästa Ålandsresa..:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Jag vill också ha ny parfym! Gud vad många du har. :P

Näe sissan, får inte sova i sovrummet än för mamma. Ska nog kanske göra det till veckan. :) Kram, älskade sissan.

2010-04-28 @ 19:25:25
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0