Hearthache

Boom, booom, BOOOM, BOOOM!!

Så har mitt hjärta hållt på hela dagen.
Rusat åt alla olika håll, för att sedan nästan sluta slå en stund, innan det "hoppar" igång igen..
Varför?!

Ringde HC, ska sänka mitt Levaxin och se om det blir bättre. En av de mkt sällsynta och få biverkningar den medicinen har, är just hjärtklappning vid dosökning el överdosering.
Jag har ju inte överdoserat, men har känt av det sen jag höjde dosen, så nu får jag gå ner i dos igen. Trist.
Lär ju förbli seg hela mitt liv..




Dagen i övrigt har varit fylld av sol, nyhängd tvätt ute och renbäddade sängar, god mat och trevligt fikafrämmande på kvällskvisten.. Uppskattas! <3

Nu måste jag gå och leta något som lugnar ner denna galopperande häst i bröstet på mig, ska väl ha en hjärtinfarkt oxå innan detta är klart.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack själv för en trevlig pratstund.. får bli fler gånger... Barnen hade kul dom med de små Akrobaterna.. :-) Lät inge bra de där med hjärtat..

2010-04-26 @ 23:41:41
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0