Äntligen!

Jag har jobbat hela helgen, därav min tystnad.
Eller, igår jobbade jag och sen åkte jag på möhippa för min underbara goa vän, Lizette. ♥

Vi åkte och intog Svanbacken i Delsbo med storm, en hel hög med skrattande, tokiga tjejer och den, inte minst lika galna, blivande bruden.
Hade supermysigt och skrattade, åt gott, bubblade pool och lekte lekar.



(Klicka på Svanbacken, så får ni se lite info och bilder därifrån)

Idag har jag jobbat, från 7.30 - 21.00 så duschen skriker efter mig!
Sen ska jag se på det missade körslaget, och sova ihop med min efterlängtade man.
Han börjar gå skift till veckan, så i morgon ska jag få sovmorgon, på en måndag! :)


Hoppas alla haft en fin och givande helg..!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Skulle kunna berätta så himla mycket mer också, men det blir ju så mycket text då ju. :)

Men det fanns och finns så mycket känslor när man tänker tillbaka. Det är otroligt vad fort tiden går. Det är som alla säger "Vänta du tills du får barn, då svischar tiden förbi". Nu förstår man vad mamma menar att tiden går fort :P



När Sara får sin lilla knodd kommer man ju bli sugen på en till, för då är ju inte Ebba sådär jätte liten längre ju. :P

2010-04-19 @ 08:32:35
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0