Torsdag 29 okt. Mys.

Idag har varit en blandad dag.
Började dagen med barnvakt till barnen, så jag kunde åka på utvecklingssamtal på dagis för Wincent och Ludwig. fick bara beröm för mina fina barn, de är så snälla och underbara på alla sätt och vis. Stolt!! <3

Sen åkte jag på affären, glömde hälften av vad jag skulle handla, sen hem, umgicks lite med Elin N och Wilma, åt lite lunch och lade Ludde att sova. Gjorde i ordning en pumpa med storkillarna.

 

Blev rätt nöjd i och med att det var första gången jag gjorde någon..

Sen ringde telefonen och Elin och barnen kom upp och fikade med oss i några timmar. Mysigt var det, och barnen är så fantastiska tillsammans.. :-) Kardemummakaffe och Halloweenchokladtårta..

Nu sitter jag bara på arslet och andas en stund, skönt, för jag är så satans trött idag, sov max 30 min inatt, för Ludde var ledsen hela natten, var uppe och gick med honom, gav alvedon, välling, medicin, nässprej osv, men inget verkade hjälpa, somnade stundvis sittande med honom liggande i min famn, han vägrade bli släppt.. Ikväll får det bli en tidig kväll, funderar på att kanske måla klart pallen jag hållt på med några månader först.. ;-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0