Onsdag 28 okt. Värk.

Ja, idag gör hela kroppen ont. Handleder, fötter, knän, rygg och huvud.

Jag har massor på min "att göra"-lista, och den blir bara längre och längre.
Har rivit ur sängen och laddat en tvättmaskin, fösökt plocka upp sönderrivna tidningar (Ludde), och leksaker efter bästa förmåga, men de bara drar fram igen. Jag försöker övertala dem att om de städar sitt rum idag, så kanske de får träffa lite kompisar i morgon.

På em ska jag åka till stan, för det årliga cellprovet. Not so nice, men, är jag bara fortsatt frisk, så får det väl gå..


En rolig sak dock, min lilla Melwin, har i alla tider sagt "äjj" åt r, men igår så helt plötsligt sade han RRRallybil, gRRöt, osv och alla ord som innehåller r blev så otroligt allvarligt sagda, för han märkte själv att han kunde, så han lade verkligen ner extra krut på dem orden. Goskrutten min!! <3

I morgon ska jag på utvecklingssamtal på dagis för alla tre barnen, vårt fantastiska dagis har lagt tiderna i följd så jag inte ska behöva åka dit tre dagar för en halvtimmes snack per barn, utan mellan 9-10.30 ska jag vara där, och barnen får vara där under tiden, trots ledig dag. Har alla sån tur med sina dagis, eller är det bara här de är så gulliga?! :-)

Nu väntar lunchen, sen ska storbarnen få gå ut och städa ihop sina leksaker ute, medan liten snarkar i vagnen.. Jag hoppas på snö snart!!


Kram

Kommentarer
Postat av: VIktoria

Skärpning IDA.. INTE SNÖ .. nä tack... de e bra som de de....

2009-10-28 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0