Me, myself and I...



Jaa, nu ska jag försöka komma igång igen. Med bloggningen alltså.
Det är ju så mycket som man skulle vilja ha ur sig, och så ont om tid att få ner allt på, men man får väl ta sig i kragen..

Var till läkaren för en vecka sen, är så maktlöst trött, irriterad, svälld i kroppen, seg i hjärnan och vill helst bara gråta, orkar inte ta några initiativ alls till något. De tog en massa prover, och han frågade om jag behövde gå och prata med någon proffessionell, men jag tror inte det handlar om depression...
Idag, när jag var till läkaren ( samma läkare) med Ludde, som är alldeles prickig, så frågade han om jag fått brev av honom idag. Nej, det var inget brev i lådan idag, så han berättade då var som skulle komma att stå i brevet.
Jag lider av hypotyreos. Min sköldkörtel går på lågvarv... Jag är inte förvånad, för jag har anat att det inte är som det ska i min kropp, känner ju inte igen mig själv, men det var skönt att få höra vad som egentligen är fel.
Så nu står jag på livslång medicinering med Levaxin. Och jo, det beskedet kändes lite tungt, men hjälper det mig, så är det så..
Så nu vet ni det, det kan ju förklara en hel del märkligheter jag har haft för mig på senare tid..

Och Ludde, han fick kortisonsalva och "sjukskrivning" från dagis.. Lillpluppas!!

Här är han inlagd på avd 19, Hudiksvalls sjukhus, för uttorkning då vi var magsjuka sist..



Nu ska jag gå och se på lite missade tv-program och bara vara ensam en stund. Behöver nog smälta detta en stund nu.

Kram alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0