Home alone.. Lör 31 okt.

Ja, nu har jag jobbat klart dagens arbetspass. Var roligt och fartfyllt, känner mitt rätt fylld av energi igen..(medicinen?)

Sen när jag kom hem, var jag ensam hemma. Micke och barnen är och "hjälper" hans mamma och sambo att flytta till ett nytt hus, och jag fick nyss reda på att de inte skulle komma hem förrän vid läggdags, dvs de kommer hem och han bär in de sovande barnen till sina sängar. Underbart!! :-)
Jag är ensam i flera timmar, vilket inte har hänt sen jag vet inte när..

Sitter med ljus på bordet, funderar på att titta lite på Greys Anatomy och lyssna på musik på hög volym. Njuta av att vara jag, vara ensam, inte behöva göra en massa eller serva någon. Man blir nästan handlingsförlamad, då man inte har nån annan än sig själv att skämma bort. Så är det nån som vill bli bortskämd, så är det bara att titta in... ;-)
 Nu ska jag gå och göra... ingenting.. hihi..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0