Min vardag..

..liknar nog fasen ingen annans.

Vem har barn som morrar åt en och försöker låtasas vara argare än mor?
Vem annan har barn som sitter, kl 20.30 (långt efter sängdags) och sjunger Lille Katt på pottan och har tävling i vem som gör mest resultat??

Jag är helt slut som mor. Jag kom på mig själv med att bara sitta å skratta åt de arga, små ,uppspelta barnen idag, när orken tog slut,, Mannen, han är i skogen och jagar, jag är ensam med tre monster.
Ett monster är rätt resonabel, mestadels. Det andra monstret är totalt utom kontroll, gör lite som han vill (under kontrollerade former) och det tredje, minsta lilla söt-monstret, han håller mig vaken om nätterna så de andra monstren känns som om de vore från Hell..



I´m in a need of a holiday..



Tror minsann jag ska dra till älsklingstussen min i Ume nån helg, så hon får rå om mig.. Ska sätta mig utanför dörren med stor rosett runt hasen där det står " Snälla "upphittare"! Ta hand om mig, jag är en liten ,ynklig mamma som behöver sömn, prat, vuxensällskap och alkohol"  Ha ha ha..


Nu piper Liten, och Mellan är på "kiss-turné".. snart har jag alla tre i min säng, så jag tror minsann jag ska landa där först i natt.


Ses.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så välkommen så! :D

2008-10-16 @ 23:17:52
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0